ארגון מקשיב

קורס לארגונים/מנהלים – 30 ש”ש 8 מפגשים שבועיים בני -5- 4 ש”ש

בשנים האחרונות אנו עדים לתפקיד חדש בארגונים גדולים המתמקדים במתן שרות. מרכז אדם שלם מעביר השתלמויות והדרכה מקצועית לאנשי מפתח מנהלים ועובדים בתחום משאבי אנוש, חינוך, הדרכה ורווחה, בארגונים, מוסדות, חברות, עיריות ועמותות במטרה שהם יהפכו ל"נאמני הקשבה", ילמדו יחנכו ויילוו בארגון תהליכי הקשבה ותקשורת מעצימה הן בין אנשי הארגון והן ללקוחותיו.

ניתן לקבל ערב מבוא ואחריו אפשרות לתהליך מתמשך. קבוצה זו תמשיך ותקבל ליווי מקצועי (מנטורינג) גם לאחר סיום ההשתלמות.

אנו פועלים מתוך תפיסה ששינוי בדפוסי ההקשבה והתקשורת אינו טכני אלה מהותי ודורש תהליך מתמשך ומקצועי להטמעתם ושימורם.

 אמנות מעגלי ההקשבה בארגונים
  • *  עד כמה אתם מקשיבים זה לזה בישיבות/בעבודה השוטפת?

*  האם ביכולתכם להקשיב לדעות שונות באופן ענייני?

 * כמה זמן מבוזבז על שכנועים ש"אני צודק"?

 * מהם דפוסי התקשורת של אנשי ההדרכה שלכם?

ההקשבה בתפיסה הרחבה של המילה,  מהווה בסיס לתקשורת בין אישית, ליכולת

לעבוד יחד, ליצירת קשר עם לקוחות/קולגות/כפיפים בארגון וליכולת להדריך, ללמד

וללמוד.

מרכז אדם שלם מתמחה בסדנאות הקשבה המשלבות את דרך מעגל ההקשבה עם תכנים ומתודות אימוניות.

 בעקבות ההכשרה יוכלו המנהלים והעובדים בארגון/בצוות

* לשפר באופן ניכר את שביעות רצון הלקוחות

* לנהל את עבודתם בדרך מודעת, קשובה ומדויקת יותר

 * להיעזר בשיתופי פעולה כחלק מגישת "מנצח מנצח" ולא רק כאסטרטגיה

* לשפר ולחזק את יכולתם להיות אותנטיים ובעלי יושרה בתקשורת

* לשפר באופן ניכר את תחושת העובדים ש"מישהו באמת מקשיב להם"-

ערכי ליבה מובילים של נאמני ההקשבה:

* הקשבה מלאה ולא שיפוטית

* התפתחות ולמידה כדרך אישית ומקצועית

* אפשור- מתן כבוד, הערכה ומרחב לכול אדם

* תרומה- בניית דפוסי תקשורת בעלי ערך בר-קיימא ללקוחות

*  שוויון ערך האדם –ללא קשר לתפקיד

לפרטים נוספים